Reklamacja
W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem ARO-BROŃ.

Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:
a) osobiście do salonu ARO-BROŃ, ul. Związku Jaszczurczego 12 B, 82-300 Elbląg wraz z kserokopią dowodu zakupu lub
b) wysłanie produktu do serwisu firmy na adres ARO-BROŃ, ul. Związku Jaszczurczego 12 B, 82-300 Elbląg, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia zawartości, należy spisać stosowny protokół szkody i niezwłocznie poinformować o tym Naszego konsultanta. Firma kurierska nie uznaje reklamacji uszkodzeń w przypadku, gdy szkoda zostanie zgłoszona nawet tego samego dnia, ale po odjechaniu kuriera. Ponieważ argumentują odrzucenie reklamacji możliwością wystąpienia uszkodzenia już po odjechaniu kuriera. Dlatego bardzo prosimy o sprawdzanie paczek w obecności kuriera. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Firmy ARO-BROŃ nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

Reklamacje prosimy wysyłać zwykłą przesyłką pocztową na Państwa koszt.
Jeżeli towar zostanie naprawiony w ramach gwarancji koszt powrotu przesyłki do Klienta ponosi Firma ARO-BROŃ. Natomiast gdy nastąpi naprawa poza gwarancją koszt przesyłki ponosi klient.
Reklamowane produkty uznane przez naszych rzeczoznawców za zasadne zostaną przez nas naprawione, a jeśli naprawa nie będzie możliwa zostaną wymienione na towar wolny od wad.
Jeśli wymiana nie będzie możliwa z powodu braku identycznego towaru w magazynie klient będzie miał możliwość wymiany towaru na podobny bądź też zwrotu gotówki.

Zgłoszenie reklamacyjne możecie Państwo pobrać poniżej:
zgłoszenie reklamacyjne