Śledzenie paczki
Po realizacji zamówienia przez jednego z naszych pracowników na kontaktowy e-mail zostanie przesłana kopia rachunku w postaci pliku PDF.
W załączonym pliku znajduje się lista zamówionych towarów wraz z ilościami, rodzaj płatności oraz numer paczki.
Taki numer otrzymamy również drogą e-mailową, w godzinach wieczornych od firmy DHL i Poczty Polskiej.

W dniu dostarczenia paczki zostanie przesłana wiadomość SMS.

Dzięki numerowi paczki Klient ma możliwość śledzenia swojej przesyłki na stronie internetowej:
DHL: www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/


Poczta Polska: emonitoring.poczta-polska.pl

WAŻNE: Prosimy koniecznie sprawdzać zawartość paczki w obecności kuriera. W przypadku jej uszkodzenia, należy spisać stosowny protokół szkody. Tylko w takim przypadku reklamacja dostawy może być realizowana przez Naszą firmę. Firma kurierska nie uznaje reklamacji uszkodzeń w przypadku, gdy szkoda zostanie zgłoszona nawet tego samego dnia, ale po odjechaniu kuriera