Odbiór paczki.

UWAGA!
Prosimy koniecznie sprawdzać zawartość paczki w obecności kuriera. W przypadku jej uszkodzenia, należy spisać stosowny protokół szkody. Tylko w takim przypadku reklamacja dostawy może być realizowana przez Naszš firmę. Firma kurierska nie uznaje reklamacji uszkodzeń w przypadku, gdy szkoda zostanie zgłoszona nawet tego samego dnia, ale po odjechaniu kuriera.

W przypadku problemów z dostawą wynikającą z winy firmy kurierskiej np.: niedotrzymanie terminu dostawy (w przypadku przesyłek terminowych), opóźniająca się dostawa, brak dostawy pomimo informacji, iż przesyłka została wysłana, brak kontaktu z kurierem itp., prosimy kierować na adres arobron@arobron.pl lub telefonicznie 0 801 011 712, (55) 642 12 22.

Po otrzymaniu od Nas numeru listu przewozowego danej paczki, będą mogli Państwo ustalić status paczki:
DHL: 0801-345-345, 042 6 345 345 lub na www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/
Poczta Polska: emonitoring.poczta-polska.pl

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Rozumiem Więcej informacji Odrzuć