Gwarancja.
Wszystkie artykuły sprzedawane w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta. Posiadamy własny serwis naprawczy i dysponujemy wszelkimi częściami.
W przypadku reklamacji towaru należy pamiętać, aby przysyłany do serwisu produkt posiadał dołączoną do niego kserokopie faktury oraz dokładny opis usterki, co znacznie ułatwi prace serwisantom i przyspieszy naprawę. Na opakowaniu obok adresu należy napisać "REKLAMACJA". Czas naprawy jest zależny od usterki maksymalnie do 21 dni roboczych. Wcześniejsze ustalenia telefonicznie z konsultantem przyspieszą pracę serwisu gwarancyjnego, a w przypadku zwrotu produktów, pozwolą ustalić wstępny termin realizacji zobowiązań płatniczych.
Reklamacje oraz uwagi techniczne:
e-mail: serwis@arobron.pl
Należy pamiętać, że wszelkie próby ingerencji mechanicznej podczas trwania gwarancji są zabronione i mogą spowodować utratę gwarancji.